sobota, 8 lipca 2017

KARTKA NA ŚLUB-FOAMIRAN POLSKA

KARTKA NA ŚLUB-FOAMIRAN POLSKA

Nie byłabym sobą, gdybym po warsztatach nie spróbowała zrobić "tego samego ale inaczej"

oto efekt:





Nie wystarczyło mi cierpliwości Agi Cebulki, więc tylko niektóre kwiatki wykonane są własnoręcznie:




Natomiast wszystkie zostały pogessowane i "pocukrzone" brokatem:-)


Kompozycję ułożyłam na gazie, ozdobiłam sznurkiem, koronką, cekinami oraz motylami odbitymi na kalce techniczne i zembossingowanymi...







Mam nadzieję, że moja praca przypadła Wam do gustu;-)
pracę zgłaszam na wyzwanie:


http://foamiranpolska.blogspot.com/2017/07/wyzwanie10-temat-pracy-dowolny.html

1 komentarz:

  1. Piękna karteczka z cudną kompozycją kwiatową a, bardzo fajne kolory. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Foamiran Polska.

    OdpowiedzUsuń