wtorek, 22 sierpnia 2017

KARTKA OKOLICZONOŚCIOWA-WYZWANIE CHERRY CRAFT I CRAFTY MOLLY

Zainspirowana kolażem:


wymyśliłam sobie taką kartkę:


skusiło mnie połaczenie granatu z odcieniami różu-tak jak się to czasem zdarza, zanim zapadnie zmierzch...potem wschodzą złote gwiazdy i niebo robi się jeszcze bardziej -tajemnicze....Mam nadzieję, że moja kartka choć w części oddaje urodę tego nieba.



Użyłam papierów Stamperii i cudownej tekturki z "I-Kropka", którą pozłociłam woskiem...

prace zgłaszam na wyzwanie:



oraz na wyzwanie:

http://craftymoly.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-60-koronki.html


6 komentarzy:

  1. Śliczna praca w super kolorystyce. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwieciście wyszło :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, cieszęsię, ze sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń