wtorek, 12 września 2017

ALBUM TAGOWY MORSKI-LASEROWE LOVE-WAKACJE


Wakacje, ach wakacje...



na te wspomnienia znad morza-i powyższe wyzwanie-przygotowałam tagowy album:




składa się z pięciu kartek dwustronnych z kieszonkami na tagi


Album stworzyłam na pięknej, morskiej kolekcji firmy Graphic45



z dodatkiem tematycznych tekturek, złotych chlapek, wstążek i koronek...



odrobinę przyciemniłam brzegi tuszem "Vintage Photo"



i dodałam złoto-zielone frędzle






oraz złotą wstążkę "wieńczącą" dzieło



planowałam podarować przyjaciółce, ale tak mnie urzekł, że trudno będzie się rozstać;-)






album zgłaszam na wyzwanie:



wish me luck!



2 komentarze:

  1. Piękna praca! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł i kolorystyka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe Love :)

    OdpowiedzUsuń