niedziela, 22 kwietnia 2018

KARTKA śLUBNA-WYZWANIE THREE WISHES-PRZEBUDZENIE MOTYLA

Fajny temat wyzwania, prawda?
tak więc sobie pomyślałam, że stworzę na to wyzwanie kartkę lekką, łatwą i przyjemną dla oka-użyłam więc papierów PRIMA MARKETING i delikatnych koronek, kwiatuszków oraz idealnie pasującej tekturki PAPELII...Oto efekt:










mam nadzieję, ze moja kartka przypadła Wam do gustu. zgłaszam ją zatem oficjalnie:



wish me luck!!!

Dziękuję za życzenia szczęścia:-) udało się-ta praca wygrała!!!



2 komentarze:

  1. Przepiękna, bogata i romantyczna kartka! Bardzo mi się podoba :-) Dziękuję za udział w zabawie Three Wishes, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzyłaś Młodym prześliczną pamiątkę tego ważnego dla nich dnia :-) Dziękuję za udział w kwietniowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń