niedziela, 17 lutego 2019

kartka okazjonalna-wyzwanie różowy, brązowy-Art Piaskownica

Wydawało mi się, że połączenie różu i brązu nie może się udać. Byłam pewna tego tak, jak tu siedzę, czyli-bardzo twardo, dopóki nie zobaczyłam papierów @Lemoncraft...no i -po mnie, zakochałam się...Oto pierwsza z prac, gdzie połączyłam odcienie brązu z różem i tekturką @Papelia oczywiście;-)



Ponadto mój kot przypomina, że dziś jest Światowy Dzień Kota, o czym proszę nie zapominajcie;-)


https://art-piaskownica.blogspot.com/2019/02/koloroton-9-edycja-sponsorowana.html


A oto jeszcze kilka zdjęć pracy:




I po raz ostatni:


A teraz proszę życzcie mi powodzenia w wyzwaniu, bo konkurencja na pewno będzi e ogromna....

3 komentarze:

  1. Praca jest prześliczna! Oczywiście życzę Tobie powodzenia w wyzwaniu I pozdrawiam serdecznie - kotka też! Dziękuję za wspólna zabawę na blogu Art Piaskownicy🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Прекрасная открытка! Очень нежное, пастельное сочетание цветов! Спасибо за участие в задании блога Art Piaskownicа! Удачи;)

    OdpowiedzUsuń