piątek, 19 lipca 2019

jeszcze raz okazjonalna kartka w fioletach

Witajcie

znalazłam takie wyzwanie: motyle i papierowe kwiaty
oraz możliwość użycia bazy DL, która jak wiecie jest od pewnego czasu moją ulubioną
i
postanowiłam pokazać moją fioletową, wykonaną  z papierów @Lemoncraft i tekturek @Papelia kartkę. Oto ona:








kartkę zgłaszam na wyzwanie:

http://scrapakivi.blogspot.com/2019/07/wyzwanie-z-gosciem-82_16.html


będziecie trzymać kciuki za moją wygraną? bardzo proszę...

ps wykorzystałam linię:

motyle, Baza DL. papierowe kwiaty



4 komentarze:

  1. Śliczna kartka, szkoda, że nie spełnia warunków wyzwaniowych na blogu Rapakivi :/ Pozdrawiam, Scrapelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu to Scrapelko? co nie tak?

      Usuń
    2. Kartka piękna. Trzeba użyć min. dwóch produktów ze sklepu rapakivi

      Usuń
    3. w pracy powinny być wykorzystane przynajmniej dwa produkty z Rapakivi - należy je też wypisać w poście

      Usuń