sobota, 4 stycznia 2020

Hurra!!! zostałam członkiem dt w zespole Craft O'Clock!

Kochani

dopiero dziś do mnie dotarło, że właściwie to się jeszcze nie pochwaliłam, że jestem członkiem zespołu producenta papierów Craft O'Clock!


i jako dumny członek zespołu jeszcze w starym roku podzieliłam się radością z koleżankami-Mariką i Iwoną-i taką  oto krótką fotorelację Wam przedstawiam:





Zafascynowane urodą papierów pozwoliłyśmy sobie pociachać troszkę...




i przygotować: czekoladownik-Marika



oraz karteczkę dla córki sportowca- Iwonka


Oczywiście towarzyszyły nam tekturki @Papelia

Natomiast ja sporzadziłam kartkę męską:



Ijest to moja pierwsza praca z tych papierów, ale na pewno-nie ostatnia! na wielki debiut zapraszam juz 11 01 19 na facebook Craft O'Clock:

https://www.facebook.com/sklepcraftoclock/

pozdrawiam was gorąco, a Iwonie i Marice gratuluję cudownych prac!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz