wtorek, 8 września 2020

kartka doniczka inspiracja dla papelia i tutorial

witajcie

Ostatnio zafascynowały mnie kartki doniczki. Myślałam i myślałam jak je zrobić, a tym co wymyśliłam podzielę się z Wami



Musicie mieć:

1. bazę papieru 30 na 30 cm
2. kwiatki i listki do wycinania
3 kawałek koronki i tiulu (nie są niezbędne ale dodają uroku)
4 nożyczki, klej, linijkę
5 napisik
6 moj tutorial a przynajmniej szablon, który zamieszczam.

Ze sklepu Craft Style użyłam:

Użyłam papierów Hello Beautyful-od Piątek 13-go













Zaczynamy od wydrukowania lub przerysowania szablonu


Odrysowujecie go na kolorowym papierze i wycinanie wzór (sugeruję rysować po lewej stronie papieru)


Z tego samego papieru wycinacie trzy prostokąty: dwa o wymiarach 8x 15 cm i jeden 3,5 na 14, 5 cm.

Wycięty wg szablonu kształt doniczki składamy po liniach bigowania zaznaczonych przerywaną linią



Mniejszy prostokąt naklej od środka na na brzeg doniczki od wewnątrz. skrzydełka posmaruj klejem i przyklej od środka



Dwa duże prostokąty sklej ze sobą.


Teraz najmilsza część: nawycinaj tyle kwiatków i listków ile się da.


Ozdób nimi doniczkę, głównie jej górną część. 
Uwaga: jeśli wygniesz płatki kwiatków i listki, staną się bardziej przestrzenne.


Przed przyklejeniem kwiatów naklej koronkę dociętą do kształtu doniczki oraz napis.



Sklejony prostokąt ozdób kwiatami w górnej części. Jeśli papier nie jest gładki, możesz nakleić kawałek białego papieru na prostokąt z kwiatami, aby mieć gdzie wpisać życzenia.


Uwaga: ta część "zanurza" się w doniczce, więc możesz ją ozdobić tylko do pewnego momentu.


Możesz ozdobić górną część doniczki tiulem, co doda jej lekkości.


Teraz wsuń górną część w przygotowaną kieszonkę-i gotowe!


Możesz cieszyć się swoim dziełem. Prawda, że proste?






pozdrawiam Was gorąco

Wasza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz