poniedziałek, 23 listopada 2020

sentymentalna świąteczna kartka kolażowa

 witajcie

tak mnie naszło na wspomnienia świąt z dzieciństwa, kiedy to choinka była...bardzo kolorowa. A dzięki czerwono-zielonym lampkom w całym pokoju światło było inne, magiczne...miałam wtedy kilka lat i godzinami mogłam leżeć pod drzewkiem i przypatrywać się świątecznym dekoracjom czekając na ten jedyny, najbardziej magiczny w roku moment...I tak myśląc o tym i wspominając wpadłam na pomysł wykonania swiątecznej kartki w tym klimacie



zgłaszam moją karteczkę na wyzwanie:


http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2020/11/wyzwanie-62-sentymentalnie.html


ps. mam nadzieję, ze widać tekturkę-tym razem jest to maleńka, czerwona (bo na przekor) choineczka





wish me luck!


7 komentarzy:

  1. Bardzo urocza kartka, a wspomnienia naprawdę magiczne :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń
  4. Optymistyczna i pełna pozytywnej energii! Dziękuję za udział w miszmaszowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń