czwartek, 4 sierpnia 2016

dziś troszkę inny klimat
zainspirowany przez:

 wyzwanie PWC liftem kartki-ewidentnie ślubnej-zainspirowała mnie tematyka ślubna i oczywisty ślubny element-czyli serduszko. U mnie też kwiatowe, choć troszkę inne:-)

poniżej kartka do zliftowania



i moja wersja:







oczywiście zgłaszam na wyzwanie:


http://projektwagiciezkiej.blogspot.nl/2016/07/lift-kartki-wyzwanie-marty.html

a ze względu na kolory, które są moje wyjątkowo ulubione i których po raz pierwszy użyłam przy ślubnej okazji-w inspiracji pomogło mi wyzwanie blogu Rapakivi:




http://scrapakivi.blogspot.nl/2016/07/wyzwanie-z-gosciem-55.html

biel, szarość, mięta i srebro-to połączenie, które przy kartkach ślubnych chyba oczywiste nie jest-ale moim zdaniem daje subtelny, elegancki efekt..
szkoda, że wyzwanie już się kończy, bo mam ochotę na więcej prac w tym kolorze-morskie opowieści w tym klimacie byłyby super-lub też szkolne, bo ołówki nasuwają skojarzenie ze szkołą...uff, im dłużej patrzę, tym więcej widzę "opcji"-szybko te kolorki nie znikną z mojej palety:-)

ps
wczoraj trochę  "podrasowałam" karteczkę, ciekawe czy widać różnicę....


i dodałam też pudełko (recykling oczywiście):



1 komentarz: