sobota, 10 listopada 2018

Kartka świąteczna-wyzwanie Clean and Simple-Bloomcraft

Uwielbiam...skrajności;-) Stąd moje kartki są albo przebogate albo...no właśnie-jak w sztuce plakatu-jak wyrazić przy pomocy zaledwie kilku środków to co się chce powiedzieć? Jak oddać nastrój? to wyzwanie z zupełnie innej -bajki;-)

A że ostatnio królowały pop up boxy, które już z założenia są przestrzenne i jesienne kompozycje wielowarstwowe-wyzwanie Bloomcraftu mnie skusiło przez swój kontrast:-) oto co wymyśliłam:







praca powstała ze zwykłych kartonów-tym razem nie sięgnęłam po żadne desenie czy wzory. Skrzaty to natomiast mój najnowszy nabytek-cuuuudne stempelki @Marianne Designe:-)



Całość zgłaszam na wyzwanie:

http://bloomcraft.pl/2018/11/05/wyzwanie-26-clean-simple/


wish me luck!!!

(ps strasznie mi się podoba nowa kolekcja papierów więc trzymajcie tym mocniej)

2 komentarze: