sobota, 10 listopada 2018

kartki okolicznościow-ślubne-komplet-wyzwanie T jak Tekturka -kartkowe ABC

Witajcie!
takie wyzwanie to zawsze spore...wyzwanie
bo jak tu zrobić kartkę, która wyróżni się z tłumu świetnych prac, które na pewno w takim wyzwaniu wezmą udział?
pomyślałam, że czas postawić na komplet.
oczywiście też-na cudne ramki z @Papelia
oraz-papiery Lemoncraftu.

Oto efekt:






mam nadzieję, że dwie kartki to podwójna szansa na wygranie...no ale zobaczymy, co pokażą inne, utalentowane dziewczyny...bardzo jestem ciekawa!!!!







prace zgłaszam jako komplet na wyzwanie:

https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/11/t-jak-tekturka.html

życzcie proszę powodzenia mi i mojemu pomocnikowi-który tym razem wybrał koszyk na koronki jako miejsce swojej drzemki;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz