sobota, 20 kwietnia 2019

jajo w każdej postaci-czyli kartka na Wielkanoc

Witajcie!
jak wiecie urzekły mnie papiery włoskiej firmy Ciao Bella. Postanowiłam je wypróbować i sprawdzić, czy da się z nich zrobić kartkę wielkanocną...I oto efekt:





Papiery posłużyły mi jako baza. Natomiast jajko wykonałam z tekturki, pod którą podłożyłam własnoręcznie wyszyty (mój pierwszy haft krzyżykowy) materiał błękitne wzorki...I ozdobiłam kwiatkami i kokardką-skromnie, bo nie chciałam odwracać uwagi od mojej pisanki...I jak Wam się podoba taka kartka?

Zgłaszam ją na wyzwanie:


http://sklepikgosi.blogspot.com/2019/04/wyzwanie-31-jajo-w-kazdej-postaci_6.html



10 komentarzy:

  1. Mam słabość do haftu krzyżykowego, ponieważ przez lata się nim zajmowałam. A tutaj pięknie komponuje się z resztą.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo się cieszę, tym bardziej,że to mój debiut w zakresie krzyżykowego haftu!!!

      Usuń
  2. Hmmm... Mam nadzieję, że mój poprzedni wpis się pojawi. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz widzę zatwierdzanie komentarzy, wszystko w porządku! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno w prostocie, takie delikatne :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w zabawie ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - Monika :)

    OdpowiedzUsuń