piątek, 19 kwietnia 2019

Notes dla psiapsiółki-wyzwanie Świata pasji

Witajcie

Świat Pasji ogłosił wyzwanie pod tytułem: wątek i osnowa. Postanowiłam zgłosić swoją pracę, a mianowicie-notes:



W tej pracy jako bazy użyłam cudnych papierów Ciao Bella, które ozdobiłam quillingowymi kwiatkami, półperełkami, motylkami i tekturką @Papelia. Natomiast taśma z wyraźnym motywem wątku i osnowy ozdobiła i wzmocniła grzbiet notesu.

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

https://swiatpasji.pl/kreatywny/wyzwanie-na-kwiecien-przeplatanka-czyli-watek-i-osnowa/


A oto jeszcze kilka zdjęć notesu:





11 komentarzy:

  1. Świetna praca dziękuję za udział w wyzwaniu Świat Pasji DT PAti

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca bardzo mi sie podoba Twoj pomysl Dziekuje za udział w wyzwaniu Świat PAsji DT Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, zazdroszczę przyjaciółce prezentu :)
    Dziekuję za udział w wyzwaniu na blogu Świat Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, powiem jej, że jej zazdrościsz;-) hihihihi

      Usuń
  4. Jaki on jest uroczy :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysł - podoba mi się takie nieszablonowe podejście do tematu :) A te quillingowe kwiatki bardzo dodają uroku całości :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! super notes - uwielbiam tego typu rzeczy, sama wszystko zapisuję w notesach, więc tym bardziej doceniam pracę :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń