poniedziałek, 7 czerwca 2021

majowa karteczka w czerwcu

 witajcie

dziś majowo jeszcze, chociaż już czerwiec. Ale te kolory-lekki błękit, świeża zieleń-chodzą za mną i nadal się nimi nie nacieszyłam. wiec oto one w roli głównej





W tej karteczce wianuszek, szare i niebieskie listki pochodzą od Paper heaven ale kwiatki (tiulowy i dwa mniejsze zielonkawe) a także listki zielone-wykonałam sama. podobnie jak tło-bo nie mogłam znalezć papieru na tyle subtelnego, żeby nie dominował kompozycji...

Natomiast w roli wstążeczki falbaniasta tasiemka, która była moją wygraną od Doroty w Cudnej Paczce. Także koronka i pojemniczek są recyklinowe.

A karteczke zgłaszam na wyzwanie:


http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2021/05/wyzwanie-cykliczne-w-majowym-ogrodzie.html

2 komentarze:

  1. Śliczna majowa karteczka :) Dodatek koronki sprawił, że jest bardzo romantyczna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń