wtorek, 8 czerwca 2021

wianek z hortensjami i wstążkami

 witajcie

dziś chcę Wam pokazać różne możliwości zastosowania wstążek.

W mojej pracowni wykorzystuję je często-i na pewno zauważyliście już, że ozdabiam nimi kartki...ale teraz przyszła kolej na-wianek.


Wykonałam go z suszonych kwiatów, głównie hortensji, i pod kolor suszków dobrałam wstążki





W wianuszku wykorzystałam dwa rodzaje hortensji-cudowne, duże błękitki i mniejsze brazowo-fioletowe. Dlatego też dobrałam do nich pasujące kolorystycznie wstążeczki.


Szeroka wstążka satynowa w kolorze jasnego złota






Do sklejenia całości użyłam termotopliwego kleju


umieszczonego w pistolecie do kleju na gorąco






Może i Wy skusicie się na sporządzenie własnoręcznie wykonanej ozdoby? serdecznie zapraszam do naśladownictwa, Wasza






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz