piątek, 4 sierpnia 2017

KARTKA OKAZJONALNA-WYZWANIE FILIGRANEK

Na to wyzwanie, z następującą paletą barw:



wymyśliłam sobie taką oto karteczkę:




użyłam swojego nowego wykrojnika (wow!) i cudownego papieru oraz kwiatków z foamiranu i jednego papierowego turkusowego maluszka oraz dwóch granatowych różyczek. Zresztą chyba łatwiej powiedzieć, czego nie użyłam....



praca jest wielowarstwowa i - grubaśna;-)



Kartka mnie "zmęczyła", bo roboty przy niej było sporo ale jestem zadowolona z efektu, mam nadzieję, że Wam też się podoba;-)



zgłaszam na wyzwanie"



5 komentarzy:

  1. śliczna praca! super wygląda ta ramka na ciemnym tle :) dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kompozycja na kartce, dziękujemy za udział w wyzwaniu z Filigrankami

    OdpowiedzUsuń