środa, 12 września 2018

Co robię w wolnym czasie...Art Piaskownica

czyli czego nie robię na co dzień.
Na co dzień nie wymyślam wzorów stempelków. A teraz jakoś tak mnie naszło...


no a potem koloruję-wypróbowując markery z pędzelkiem....




W międzyczasie oczy odpoczywają przy pięknych widokach...


by móc znów za chwilę wrócić do "pracy twórczej"


A potem okazuje się, ze to co było niecodzienną rozrywką pochłania mnie całkowicie-i dziś już wymyślam wzorki siedząc w pociągu do Warszawy....

Jeśli kiedyś zobaczycie kobitkę, która w przedziale pierwszej klasy w pociągu relacji Łodź-Warszawa z zapałem bazgrze coś w notatniku-to pewnie będę ja...no chyba, że do tego czasu pochłonie mnie inne hobby;-)





8 komentarzy:

  1. Piękne ornamenty kwiatowe tworzysz. Dziękuję za udział w zabawie Art - Piaskownicy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak trzymać:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń