sobota, 20 października 2018

Czy to już zima? Kartka świąteczna na wyzwanie Scrapkowo-Moje ulubione papiery

Witajcie!
W tym wyzwaniu sprawa jest prosta pod warunkiem, że przyjmiemy, że ulubione papiery są NA DZIŚ! Jest bowiem tyle różności, tyle cudowności, że wybrać z nich nie sposób-kupuję, zachwycam się, a potem na ich miejsce przychodzą następne, a w międzyczasie z sentymentem wracam do tych "starych" sprzed miesiąca, czy roku, które znów mnie kuszą swoją urodą...Jeśli więc przyjmę, że kryterium wyboru to to, z czego dziś mi się tworzyło najchętniej, co mnie przyzwało swoją urodą-to już jestem w domu!
A więc ostatnio oszalałam na punkcie zimowej kolekcji Mintay Papers-Christmas Stories! Znacie ją? Ja już na pewno;-)
Oto jednak z kartek, które z niej wykonałam:




A oto link do papierów w sklepiku:

http://scrapkowo.pl/shop,mintay-christmas-stories-zestaw-papierow-30x30,7825.html


Co prawda dobrałam do tej pracy inne tło, ale jakoś tak mi się skomponowało...no bo właśnie-trudno trzymać się jednego, skoro wokół tyle cudowności, prawda? Wiem, że Wy, Scraperki i Sraperzy, doskonale mnie rozumiecie...




więc moje Mintayowe cudowności zgłaszam na wyzwanie:


http://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-34-moje-ulubione-papiery.html

8 komentarzy:

  1. Fantastyczna, świąteczna kartka;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. cuudna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca :) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i niezwykle klimatyczna 😍😍😍dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń