czwartek, 7 marca 2019

kartka z shaker boxem-instrukcja wykonania dla Three wishes;-)

Witajcie
wygralam wyzwanie w Three wishes jakiś czas temu i w nagrodę zyskałam możliwość zostania gościnną projektantką. I tak sobie pomyślałam, że może fajnie byłoby odpowiedzieć na pytanie, "jak ty to robisz" i podzielić się instrukcją produkcji kartki. A że pora wiosenna, sięgnęłam po papiery Mintay'a

Oryginalny tutek znajdziecie na stronie:

https://threewishescraft.blogspot.com/2019/03/tutorial-goscinnej-projektantki-ewy.html

No i kartka:





A oto moja wersja:

  
1. po pierwsze przygotuj materiał-jak się rzekło papiery Mintay i kartka biała bazowa długa, czyli tzw. "DL-ka"
 

 
2. przytnij kartki bazowe-ja wybrałam arkusz seledynowy na spodnią warstwę kartki i drugi z wzorami desek i kwiatami-na wierzchną. Idealnie jeśli różnią się między sobą wraz z kartką bazową o kilka milimetrów
 

 
3. przyciętą kartkę seledynową przyklejam bezpośrednio na kartkę. na niej układam kartkę bazową z deskami i przyklejam dodając dystanse-i tu zdradzę Wam mój trik-ja zamiast kostek 3D użyłam resztki po wyjęciu tekturek...
 

 
4. Następnie wycinam z arkusza z tagami dwie ramki i to w ten sposób, ze jedna wycięta jest jako całość, druga natomiast ma usunięty środek.
 

 
5. gromadzę kolejne elementy mojej pracy, wycinając ozdobne warstwy z pozostałej części papieru i przymierzając je do kompozycji.
 

 
6. z arkusza kalki technicznej wycinam prostokąt wielkości ramki (dokładnie zewnętrznych krawędzi) i doklejam go pod spód ramki pustej.
 

 
7. z resztek tekturki wycinam cienkie paseczki, które naklejami następnie na ramkę z kalką techniczną od spodu ramki, czyli do kalki technicznej.
 



 
8. na kalkę techniczną wysypuję odrobinę cekinów i doklejam spodnią część ramki.
 


9. w ten sposób przygotowaną ramkę umieszczam na kartce (oczywiście kalką techniczną do góry)
 

 
10. w wybranym miejscu doklejam ptaka wraz kwiatkami oraz-uwite gniazdko. Gniazdko powstało z rafii skręconej na palcu i przyklejonej do wyciętego z papieru kółeczka.
 
 
11. teraz moment najprzyjemniejszy-budujemy kompozycję!!!
 

 
12. kartka, jak to na wiosnę, jest "śmieciowa", znajdziecie więc tu listki, trawki, gałązki, jakieś suszki...wszystko, co możecie wykorzystać...
 

 
13. nie bójcie się szaleć i dajcie ponieść wyobraźni!!! w końcu - wiosna przecież!
 




 
ps. nie zapomnijcie użyć tekturek-najlepiej marki @Papelia-są piękne i komponują się idealnie!!!
 
Zapraszam Was do skorzystania z inspiracji i wspólnego, twórczego spędzania czasu przy okazji udziału w wyzwaniach!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz