wtorek, 14 lipca 2020

trzy urodzinowe w isnpiracji dla Papelia

Witajcie
dziś na blogu Papelia ukazał się moj post:

czy wiecie, że Papelia ma w swojej ofercie ogromny wybór cyferek i napisów? Dziś chcę Wam pokazać jak wykorzystać cyferki w kartkach urodzinowych. Tak się składa, że postanowiłam obdarować kartkami urodzinowymi całą rodzinkę;-)

Najpierw kartka dla Taty




Tutaj użyłam



Teraz kartka dla Mamy



Tutaj użyłam tekturki cyfry V.03



i kartka dla-całkiem dużego już dziecka;-)





W tej pracy wykorzystałam dwie cyfry-cyfrę ozdobną jeden


oraz



oczywiście wszystkie elementy zostały przyklejone przy pomocy kleju Magic

oraz taśmy 3D

Swoją drogą jestem ciekawa, która z prac podoba Wam się najbardziej?

zapraszam do naśladownictwa, pozdrawiam gorąco, Wasza



a oto recenzja Marzenki Pietrzak na blogu
https://www.facebook.com/groups/1622932724624558/2610552409195913/?comment_id=2610732659177888&notif_id=1594756999950554&notif_t=group_comment

Jak ktoś chce krytyki to proszę uprzejmie. Na pierwszej kartce widzimy niezwykła skrupulatność w wykorzystaniu schomikowanych skarbów, która może wpędzić w kompleksy niejedną nadmiernie oszczędną twórczynię. Na drugiej można zaobserwować prawdziwą feerię przesłodkich barw- daltoniści i smutasy strzeżcie się! Trzecia kartka stanowi absolutne wyzwanie ta napięte umysłu pracoholika. O takim poziomie luzu i relaksu jego obciążona głowa nie śmie marzyć nawet we śnie. Toż to prawdziwa rewolucja! Szanowne zakupocholiczki, przejrzyjcie swoje skarby, uzupełnijcie zapasy, niech rewolucja niesie się dalej😅


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz