poniedziałek, 19 października 2020

Ulubiona kartka mojej mamy

 Witajcie

czy macie czasem tak, że musicie coś dla odmiany? inaczej niż zawsze? Mnie tak kiedyś naszło. I okazało się, że trafiła w gust i upodobania mojej mamy...czyli prosto, minimalistycznie i klasycznie.


Jak widzicie jest to kartka inna zgoła od tych, które zwykle tworzę. Wykorzystałam w niej stempel (wortycz zdaje się), akwarele primy, a kropki są wyciśnięte embossingiem. Duża granatowa ramka...i tyle.



Zgłaszam moją karteczkę na wyzwanie:



https://art-piaskownica.blogspot.com/2020/09/mixed-media-stemple.html


Jeśli podoba Wam się moja praca zyczcie mi powodzenia proszę....

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna kompozycja. Uwielbiam takie formy C&S. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykowna i elegancka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń