niedziela, 18 kwietnia 2021

beżowy lift kartki Oli

 wieczór


troszke cicho i pusto dzis po wczorajszym

więc ja sobie tak cichutko w beżach, co to na każdą okazję pasują...



w ramach liftu pracy Oli


w ramach wyzwania



https://infoscrapkowo.blogspot.com/2021/04/wyzwanie-64-lift-pracy-dt-witajcie-dzis.html

ze sklepu użyłam papierów bazowych od sklepu Craft O'Clock



trzymacie za mnie kciuki? bardzo proszę!

i jeszcze kilka fotek




06 maj 2021

chwalę się! ta kartka zdobyła wyróżnienie!






4 komentarze:

  1. Piękna interpretacja :)Dziękuję, że bawisz się z nami w kwietniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba, mam nadzieję, ze oddałam klimat;-)

      Usuń
  2. Śliczna kompozycja;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń