piątek, 12 maja 2017

KARTKA KOMUNIJNA-ARTIMENO-KROPLE ROSY

KARTKA KOMUNIJNA MIĘTOWA
WYZWANIE ARTIMENO
KROPLE ROSY

Skusiło mnie wyzwanie Artimeno i postanowiłam stworzyć pracę z "kroplami rosy". Często w swoich pracach wykorzystuję gotowe perełki albo perły w płynie-w tej pracy użyłam jednych i drugich;-) A że moodboard jest cudny i zielony i lekki i wiosenny-skusiłam się na pracę w tych tonacjach:


Zieleń jest tu nieoczywista, ciepła, zbrązowiona i szczególnie urzekła mnie gałązka sosny i krople na listu...tak więc powstała praca:







mam nadzieję, ze Wam sie podoba:
pracę zgłaszam na wyzwanie:



3 komentarze:

  1. Piękna - spodobał się bardzo!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, taka stonowana i elegancka!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Artimeno!!!!

    OdpowiedzUsuń