czwartek, 26 października 2017

KARTKA BOŻONARODZENIOWA-WYZWANIE BLOGU PRZYDASIE -MOODBOARD

DŁUGO myślałam co tu wymyślić. I właściwie-natchnął mnie papier, który natychmiast skojarzył mi się z moodboardem:

bo po pierwsze-kolor
po drugie-"kierunek iścia"
po trzecie chodnik, a więc spacer....

i na to wyzwanie przygotowałam pracę:



jak widać nie omieszkałam jej nieco "ożywić" ukochaną Gorjusską na zimowym spacerze...idzie sobie dziewczynka zgodnie z kierunkiem strzałki-pewnie w szeroki świat....sądząc po wyglądzie okolicy, to minęła centrum i jest już na przedmieściach...i choć śnieg pada, to jest on jej niestraszny, bo- przecież ma czapeczkę, solidne buciki i nawet rękawiczki....


Trochę niezgodnie z przeznaczeniem do stworzenia wrażenia przedmieścia wykorzystałam tekturkę I-Kropki"-ale przyznajcie dodaje uroku;-)

pracę zgłaszam na wyzwanie:

http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-pazdziernikowe-moodboard/


3 komentarze:

  1. Piękna praca! Wygląda jak ilustracja magicznej opowieści. Dziękujemy za udział w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń