sobota, 5 stycznia 2019

kartka na wyzwanie Mix media Warriors

wyzwanie mediowe i kolorowe
zobaczymy, czy udało mi się sprostać

inspirowana moodboardem


zgłaszam:





spodobał mi się nieoczywisty pudrowy róż widoczny w kwiatach, sukienka z lewego zdjęcia no i gwiazdy...starałam się też utrzymać niebiesko beżową tonację widoczną w plamach koloru:-)

Mam też nadzieję, ze udało mi się oddać nastrój oczekiwania na huczną imprezę noworoczną;-)

pracę zgłaszam na wyzwanie


https://mixedmediawarriors.blogspot.com/2018/12/mmw-36-january-mood-2019-lets-get-party.html
życzcie mi powodzenia!

3 komentarze:

  1. Piękna, delikatna i taka nostalgiczna kartka - czuje się zawieszenie w oczekiwaniu na coś, albo wspomnienie czegoś - gdy po balu odwieszasz sukienkę do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so gorgeous...

    Thanks so much for joining us at MMW.

    Hugs
    Dr Monika Shukla
    DT - MMW

    OdpowiedzUsuń