czwartek, 3 stycznia 2019

kartka okolicznościowa-wyzwanie Lemoncraft

Nie da się ukryć, że lubię papiery Lemoncraft. Lubię też ich wyzwania i inspiracje...czy to znaczy, że jestem fanem? być może, bo kolejny moodboard zaparł mi dech w piersiach-no i siedzę i tworzę i nie mogę przestać...oto pierwsza praca inspirowana tym moodboardem:


takim oto:


jak widzicie błękit i śnieżynki i kwiatki...

ale na dobór kolorów na pewno miała też wpływ praca inspiracyjna, którą oglądam sobie od czasu do czasu, czyli:


no a teraz jeszcze kilka zdjęć pracy:




Użyłam oczywiście papierów Lemoncraft i tekturek @Papelia

a pracę zgłaszam na wyzwanie:

http://blog.lemoncraft.pl/2019/01/winter-wonderland-challenge-1.html


i jeszcze kilka zdjęć pracy:








wish me luck!!!

2 komentarze:

  1. prześliczna! Dziękuję za udział w zabawie Lemon Craft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kwiatki z foamiranu i ich kolor, odbijają w tej pracy. A te malutkie przeszycia mnie urzekły ;-) fajnie, że wzięłaś udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń