sobota, 16 lutego 2019

kartka numer 1500...i wyzwanie Snip Art


hej
dziś postanowiłam Wam pokazać kartkę z shaker boxem-zauroczyły mnie one ostatnio!!!





Pod warstwą cekinów kryje się akwarelowy malunek...a ja kartkę zgłaszam na wyzwanie Snip Artu "Love, love, love" bo jakoś tak ta dziewczyna z miłością mi się kojarzy-i jest jak-marzenie;-)


http://snipart-pracownia.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-47-challenge-47-love-love-love.html






A przy okazji chwalę się-kartka liczy numer 1500...bo jak wiecie, wszystkie swoje kartki numeruję;-)
Nie mam pojęcia, jakim cudem tyle narobiłam?

A jak Wam podobają się moje prace?

8 komentarzy:

  1. Wspaniala kartka! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your make for the SnipArt challenge, thanks for joining.

    OdpowiedzUsuń
  3. very beautiful card, thank you for joining Snip Art Feb challenge !

    OdpowiedzUsuń
  4. So lovely!Thank you for joining the SnipArt Challenge!
    xoxo Katja

    OdpowiedzUsuń