środa, 27 lutego 2019

kartka okazjonalna -wiosenna-na wyzwanie Rapakivi!!!

witajcie
dziś przygotowałam kartkę wiosenną, którą zgłaszam na wyzwanie

http://scrapakivi.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-z-gosciem-77.html

Kierowałam się środkową linią w pionie:
3 warstwy-papier lub baza kraftowa-kropki, groszki

oto efekt:




Praca powstała na tle kraftowym, na którym umieściłam Lemoncraftowy papier w groszki. Następnie dołożyłam warstwy, w tym tekturki @Papelia-i tak powstała powyższa kartka...




6 komentarzy:

  1. piękna praca - zachwyca lekkością :) dziękuję za wspólną zabawę z Rapakivi :)

    ps: "żabka" dodana - proszę wrzuć swoje zgłoszenie do niej - dziekuję - Ki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo piękna, bogata a jednocześnie tak delikatna.
    Podziwiam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, dziękuję za wspólną zabawę na blogu Rapakivi, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy na pewno ta kartka bierze udział w majowym wyzwaniu Crafty Moly? dwa razy próbowałam, i dwukrotnie przeniosło mnie tutaj, pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń