niedziela, 18 sierpnia 2019

kartka z muszelką

Witajcie!

nadal utrzymuję się w wakacyjnych klimatach. Tym razem przybywam z kartką okazjonalną, gdzie jako niezwykłej ozdoby użyłam muszelki...ma piękny odcień brązu i naprawdę zasługiwała na uwiecznienie!!!








Użyłam kraftowej bazy i ulubionych papierów Lemoncraft-Gossamer Blue.

oraz tekturki w prostokącie-@Papelia, która podrasowałam falistą tekturą.

pracę zgłaszam na wyzwanie:


http://sklepikgosi.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-35-ach-to-morze-praca-z.html


7 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam Twoje kartki 💙 śliczna 💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca 😀 Dziekuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dżastii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Bardzo podoba mi się sposób wkomponowania muszelki - wspaniale pasuje do reszty.
    Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia - Kasia - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, ciesze się, ze sie pdoba!

    OdpowiedzUsuń