niedziela, 25 sierpnia 2019

ślubna kartka w pastelowych turkusach i żółciach na wyzwanie Art Piaskownicy

Witajcie

na wyzwanie Art Piaskownicy postanowiłam stworzyć pracę w turkusach i żółciach. Postanowiłam na blady turkus z papierów Lemoncraftu Forget me not, natomiast żółte są dodatki-kwiat, kokarda, koronka. Przyznaję jednak, że tak jak mówi mój mąż, mam "krzywe oko" i turkus jest bardziej niebieski niż zielony.



motylki, warstwa spodnia oraz obrazek-to także lemoncraft




Natomiast ramka pochodzi ze sklepu @Papelia, którego mam przyjemność być ambasadorem.


pracę zgłaszam na wyzwanie:

https://art-piaskownica.blogspot.com/2019/08/koloroton-15-edycja-sponsorowana.html

oto jeszcze kilka zdjątek:




4 komentarze:

  1. Bardzo ładna, delikatna karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Aty-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń