niedziela, 29 grudnia 2019

relacja z warsztatów w Naszej Galerii w Łodzi

witajcie

kochani śpieszę z relacją z ostatnich warsztatów w Łodzi w tym roku, to jest z 28 grudnia 2019

tematem naszych prac był junk jurnal
za wzór posłużył mój śmieciowy notes:















Oprócz kartek ze starej książki, kartek z notesu, tasmy washi i kopert oraz resztek bloków rysunkowych użyłam koronek, wstążek a przede wszystkim-papierów Stamperia i ich stempelków.
Junk jurnal wyszedł vintag'owy...i piękny, moim skromnym zdaniem.

A oto kilka zdjęć z warsztatów:





a ponieważ obchodziliśmy czyjeś urodziny-to jakoś tak wyszło, że więcej zdjęć nie udało mi się zrobić...mam nadzieję, ze dziewczyny pokażą swoje prace na blogach w najbliższym czasie. Uwierzcie-jest co oglądać!!!!

pozdrawiam

ep

ps

dotarły do mnie zdjęcia junk jurnala Ani-oto jej praca:
















cudny, prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz