niedziela, 22 grudnia 2019

Świąteczny wianek w fiolecie

Witajcie

dla jednej z moich dobrych koleżanek przygotowałam świąteczny wianek w jej ulubionych kolorach.



W pracy oprócz wiklinowego kółka i odrobiny sztucznych gałązek "od chińczyka" wykorzystałam własnoręcznie robione poisencje oraz gwiazdki z korka od @Papelia


Ozdobiłam go też tiulem i bombkami, a kolor poisencji narzucił kolor dodatków.


wianek zgłaszam do wyzwania"

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2019/12/wyzwanie-51.html

życzcie mi powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Jest cudny i w moim ulubionym fiolecie 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję-tak jakoś w tym roku fiolet w dekoracjach swiątecznych mnie skusił...

      Usuń
  2. Bardzo oryginalna kolorystyka jeśli chodzi o Boże Narodzenie. Mimo kontrowersyjnego koloru na prawdę mi się podoba. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT Sklepu Od A do Zet, życzę Zdrowych i Wesołuch Świąt oraz powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wianek...Dziękuję za udział w wyzwaniu "od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wianek. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny. Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu "od A do Zet".

    OdpowiedzUsuń