piątek, 1 stycznia 2021

kartka parawanowa na początek roku-tylko Alicja

 witajcie

pomyślałam, że w tym roku zacznę od życzeń dla siebie.

i wymyśliłam, ze sięgnę po bajkę. Bajkę o Alicji i świecie, który odkryła...po drugiej stronie lustra.

i tak sobie pomyślałam, że skoro już wpadłam do tej dziury, to będę się cieszyć i zadziwiać, odkrywać nowe szczegóły w znajomych drobiazgach, patrzeć przez dziurkę od klucza i widzieć wszystko z innych perspektyw...dziwić się po dziecięcemu, że królik się śpieszy i spóźnia i celebrować herbatkę z przyjaciólmi...zachwycać światem i faktem, że jestem...jeszcze chwilę, jak śpiewała AMJ...





kartka powstała z cudownych papierów Stamperia i ma kształt parawanu. Żeby jak najwięcej cudnego papieru było widac ozdobiłam tylko obejmę-wykorzystując tekturkę do wykonania shaker boxa.

2 komentarze:

  1. Cudownie!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna! Uwielbiam takie klimaty :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń