wtorek, 19 stycznia 2021

 

 Witajcie

o ile wiem, panowie też lubią słodycze. Mój tata z braku czekolady potrafi zjeść czekoladowe wiórki, czy inne gwiazdki, które mama dodaje zwykle do ciasta...więc żeby mu czekolady nie zabrakło przygotowałam zapasową i opakowałam dekoracyjnie-w kraftowe pudełko przeznaczone na czekoladę, czyli czekoladownik





Do stworzenia czekoladownika użyłam:

papierów Stamperii Time


kraftowego czekoladownika od Rzeczy z papieru



Ramki retro 4-którą skróciłam o nóżkę i potraktowałam woskową pastą w kolorze matalicznego złota



Dodałam też trzy półprełki w różnych rozmiarach


oraz odrobinę sznurka


jeszcze odrobina kleju, wstążki i koronki-oraz to co najważniejsze-czekolada-i nasz prezent gotowy!

Smacznego!




pozdrawiam Was gorąco

Wasza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz