wtorek, 25 maja 2021

Karteczka dla dzidziusia czyli inspiracja dla sklep craft O'Clock

 hej, witajcie

dziś pokażę Wam moją wczorajszą kartelunię, która przygotowałam dla Sklep Craft O'Clock



Jest to kartka sztalugowa, która po złożeniu opiera się na zakładce ze śpiącym chłopcem, a balonik z króliczkiem przesuwa się w górę i w dół.



karteczka składa się na płask i chowa do koperty






a oto informacje o tym, czego użyłam do jej wykonania

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam karteczkę sztalugową z obrazkami z kolekcji Sweet Prince. Prześliczne grafiki chmurek, króliczków, misiów osadziłam na papierze z miętowej kolekcji bazowej. Karteczka jest mobilna, a mianowicie balonik przesuwa się w górę i w dół. Zmienia ją także sposób prezentacji-inaczej wygląda zamknięta a inaczej otworzona i podparta aniołkiem z wewnętrznej strony kartki. Grafiki użyte do wykonania pracy są ozdobne i słodkie oraz tak doskonałe, że wystarczyło podkreślić ich kolor odrobiną glossy i cekinów, rozsianych po kartce. Mam nadzieję, że karteczka spodoba się rodzicom słodkiego maluszka, którzy ją otrzymają.

For a healthy inspiration, I have prepared an easel note with pictures from the Sweet Prince collection. I placed lovely graphics of clouds, bunnies and teddy bears on paper from the base mint collection. The note is mobile, the balloon moves up and down. The way of presentation also changes - it looks differently when it is closed and differently when it is opened and supported by an angel on the card. The graphics used to make the work are decorative and cute, and so that it was enough to supplement their color with a little sparkle and sequins scattered over the sheet. Hope it's related to the sweet baby's parents who will receive it.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz