poniedziałek, 17 maja 2021

kartka na ślub-inspiracja dla sklep Craft o'Clock

 hi

poniżej inspiracja dla sklep Craft o 'clock



Rozpoczynamy kolejny tydzień z inspiracjami. Powoli wszystko się rozkręca. Robi się coraz cieplej. Zaczynamy myśleć o imprezach, rodzinnych spotkaniach i o ślubach. Ewa PasjEwy na dzisiejszą inspirację wykonała kartkę w pudełku z okazji ślubu. Do jej ozdobienia wykorzystała ślubne, papierowe etykiety https://bit.ly/3u1DNnr. A Ty? Znasz już nasze etykiety? Używasz? Koniecznie pokaż nam swoje prace, wykonane na naszych papierach, na grupie inspiracyjnej Craft O'Clock Inspiracje. Nasze produkty kupisz tutaj: https://bit.ly/3olgUtE.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam ślubną kartkę w pudełku. Jeden z moich ulubionych papierów, czyli miętowy zielony, posłużył mi za tło do cudownych etykiet ślubnych. Tym razem postanowiłam "pobawić się" kompozycją. Wykorzystałam wykrojnik kółeczek, w których umieściłam etykiety i elementy wycięte z arkuszy naklejek.
Całość lekko pochlapałam białym splash'em, dodałam odrobinę glossy i półperełek w płynie oraz kwiatki, malutką kokardkę i stosowny napis. Ponadto wykorzystałam listki z arkuszy miętowych kwiatków do wycinania-bo dzięki ich delikatnym kształtom całość zyskuje na wyrazie i lekkości. Pudełeczko także zostało ozdobione miętowym papierem.
Użyłam:
zestaw etykiet-01-Hello Beauty-ślubny zestaw
basic-Kwiatki-zestaw 05-zestaw dodatków
basic-zestaw 07-Mint Mood-zestaw papierów 30,5x30,5 cm
napisy okolicznościowe-05-Ślub/Rocznica
pozdrawiam
pasjEwy
--------------------------------
[en] We are starting another week with inspiration. Things are slowly getting started. It's getting warmer. We start to think about parties, family gatherings and weddings. Ewa PasjEwy, for today's inspiration, made a card in a box for the wedding. To decorate it, she used wedding paper labels https://bit.ly/3u1DNnr. And you? Do you already know our labels? Do you use? Be sure to show us your works, made on our papers, on the FB Craft O'Clock Inspiracje inspiration group. You can buy our products here: https://bit.ly/3olgUtE.
For today's inspiration, I have prepared a wedding card in a box. One of my favorite papers, mint green, served as a background for wonderful wedding labels. This time I decided to "play" with the composition. I used a circle die in which I placed labels and elements cut from sticker sheets.
I splashed it all with a white splash, added a bit of glossy and liquid half-pearls and flowers, a tiny bow and an appropriate inscription. In addition, I used leaves from sheets of mint flowers to cut out - because thanks to their delicate shapes, the whole thing gains expression and lightness. The box was also decorated with mint paper.
I used:
label set-01-Hello Beauty-wedding set
basic-Flowers-set 05-a set of accessories
basic-set 07-Mint Mood-a set of papers 30.5x30.5 cm
occasional inscriptions-05-Wedding / Anniversary
greetings
pasjEwy









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz