piątek, 2 września 2016

skusiło mnie wyzwanie "I like challenges" pt "Miodzio"

stworzyłam więc taką kartkę:






pierwszy raz pracowałam z takimi odcieniami żółci i złota

baaardzo ciepłe i słodkie:-)

plastry miodu Scrapińca pasują jak znalazł, no i Stamperii stempelki w postaci pszczółek, do tego żółte kwiaty słonecznika (?) , sznurek i złota wstążka plus tasiemka z cyferkami
niestety nie wiem, czyjego użyłam papieru-przypuszczam, że Grafika...

zgłaszam na wyzwanie:



http://like-chellenges.blogspot.nl/2016/08/wyzwanie-19-miodzio.html

3 komentarze:

  1. połączenie szarości z energetycznym żółtym kolorem zawsze wypada rewelacyjnie :) Bardzo fajne zastosowanie stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczniki zawsze poprawiają nastrój...no tak mają i już! :-D

    Dziękujemy za "skuszenie się"
    DT "I like challenges"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra praca i nie mam wątpliwości, że to są słoneczniki! Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń