sobota, 24 września 2016

mało kto wie, że stuknęło mi i mojej drugiej połowie 25 lat małżeńskiego pożycia
czcigodna rocznica-choć nie wiem jaka-wymagała uwieńczenia życzeń w postaci kartki
uwaga, uwaga

tym razem więc po raz pierwszy kartka DLA MOJEGO MĘŻA:









zgłaszam na dwa wyzwania:

1. męska kartka bez kwiatka (co u mnie rzadkość, że bez)



http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/09/temat-meskie-sprawy-edycja-sponsorowana.html

mam nadzieję, że bycie prawdziwym facetem i oparciem dla żony przez 25 lat plus parę jeszcze wcześniej jest wystarczająco męskim zajęciem-to nie tylko gniazdo ale i oliwienie śrubek, żeby wszystko w życiu było jak trzeba:-)

2. retromanię-bo taki właśnie klimacik chciałam nadać tej pracy-w końcu 25 lat razem, to nie w kij dmuchał, kawałek czasu jest...nieco może zaśniedziały, troszkę w kolorze sepii...no ale ta patyna czasu tylko dodaje "szlachetności"



http://retrokraftshop.blogspot.co.ke/2016/09/wyzwanie-challenge-retromania-17.html

7 komentarzy:

  1. No cudeńko, mąż będzie zadowolony, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja. Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię skomplikowane prace, gdzie zawarte jest dużo elementów. Twoja taka właśnie jest :) Dziękuję, że zgłosiłaś ją na Retromanię. POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje takiej ładnej rocznicy :)Karteczka super :)
    Widzę tam kawałek koronki? Czyżby mąż używał koronkowej bielizny? ;P żartuję oczywiście
    i dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna okazja i piękna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilez tu się dzieje, nie mogę sie napatrzec. Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy, pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka -na pewno spodobała się mężowi:) Jak widać - można i bez kwiatka...Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń