wtorek, 27 września 2016

dziś jedna z czterech kartek urodzinowych







zainspirowałam się dwoma rzeczami:

po pierwsze osobą, dla której była tworzona kartka-delikatną, eteryczną, bardzo kobiecą i słodką, chociaż nie dziewczynką lecz pełną wdzięku kobietą-drobną i filigranową.
wiem, że lubi turkusowy i niebieski, więc nie mogło ich zabraknąć w pracy. Podobnie jak "koronek" Scrapińca, czy półperełek oraz ptaszków i budki dla nich.
w jakiś sposób kartka mi się kojarzy z Jubilatką-a o to mi chodziło.

po drugie

wyzwaniem, w którym mowa jest o użyciu tekturki
tym razem postanowiłam zamiast materiałowej koronki umieścić koronkę innego rodzaju-i nie ukrywam, że bardzo fajnie mnie zaskoczyła;-)

pracę zgłaszam na wyzwanie Eko-Deco:



Wyzwanie gościnne - Vintagowa praca z tekturką z Elą

Poprzednie wyzwanie na naszym blogu wygrała Ela z bloga  Ela17-mojepasje  i dziś to Ona poprowadzi dla Was kolejne wyzwanie. Kilka słów...

http://eko--deco.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-goscinne-vintagowa-praca-z.html

3 komentarze:

  1. Ależ tu się dużo dzieje:) Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogato, ale ze smakiem :) Piękna praca! Dziękujemy za zabawę z Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń