czwartek, 10 listopada 2016

no i wyzwanie, które było prawdziwym wyzwaniem-bo kolory zdecydowanie z kategorii: "trudne" dla mnie przynajmniej:



ale pomyślałam, że jak tu dam radę, to będę "wielka"
i powstało coś takiego:






użyłam papieru "Autumn in Avonlea" firmy UHK oraz tekturki Scrapińca i SnipArtu. 

Do tego granatowe wstążki, fioletowe i zielone trawki, zielone kulki głogu, ręcznie robiony kwiat, który ktoś mi sprezentował, troszkę chińskiego wrzosu i dwa kwiatki "Doliny Tęczy", Potem połozyłam odrobinę bialego akrylu, tuszu brązowego i złotego brokatu, dodałam czarne tło-i tyle.

no i całość zgłaszam na wyzwanie w klubie Twórczych Mam

http://klub-tworczych-mam.blogspot.nl/2016/10/wyzwanie-kolorystyczne-16.html

1 komentarz:

  1. Doskonale sobie poradzilas, dziekujemy za udzial w naszym wyzwaniu w Klubie Tworczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń