niedziela, 7 lipca 2019

jedwabna apaszka w żaglówki...czyli co latem kocham najbardziej

Witajcie

pewnie większość z Was, tak jak i ja, latem kocha morze. I to każde=zielono szaro bury Bałtyk czy Błękitne Morze Egejskie. Nic mnie tak nie uspakaja, jak widok żaglówek na wodzie...
A jeśli tą miłość połaczymy z pasją, którą niedawno odkryłam, a więc malowaniem na jedwabiu, to otrzymamy taki efekt:





apaszkę zgłaszam na wyzwanie:


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2019/07/wyzwanie-lipcowe-morskie-klimaty.html




wish me luck!

6 komentarzy:

  1. Cudowny efekt. Ewuniu życzę powodzenia w wyzwaniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie i zapraszam na warsztaty do Łodzi do ani Ozgi...ona to dopiero robi cudowności!!!

      Usuń
  2. O kurcze ale kapitalne! Cudowna praca. Idealnie się komponuje w moje wyzwanie na które serdecznie Ciebie zapraszam -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/07/na-batyckich-kurortach.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i do tego jest tam wyzwanie, super! mam nadzieję, ze zdązę wziąć udział!!!

      Usuń
  3. bardzo, bardzo mi miło, że trafiłam! dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta, cudowna grafika!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń