środa, 17 lipca 2019

Słodki junk jurnal

Lato i przysmaki to moje ulubione rzeczy, prawie tak ukochane jak błękitna woda i arbuzowe lody.
Żeby uchwycić ten klimat postanowiłam stworzyc sobie coś, co każdej kobiecie do życia jest niezbędne=czyli przepiśnik. Mój przepiśnik ma formę junk jurnala. Oto on:






























to mój trzeci junk jurnal w życiu=i z pewnością nie ostatni...zachwyciłam się tą śmieciową formą...
pracę zgłaszam na wyzwanie:


https://essy-floresy.blogspot.com/2019/07/wyzwanie-49-kobieca-natura.html

8 komentarzy:

  1. Faktycznie słodziak w przepięknej formie. Sama zabieram się jakiś czas do takiego albumiki lecz wiecznie czasu brak. Podziwiam i pozdrawiam ciesząc oczy zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za miłe słowa i zachęcam-taki album to świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy albumik. Dziękuje za udział w Essowej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki pomysł i fajne wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń