niedziela, 7 lipca 2019

Slubna kartka w kolorze miętowej zieleni i różu

Witajcie

ostatnio prowadziłam warsztaty dla grupy baaaardzo zdolnych osób. i jak to zwykle bywa-wróciłam mocno zainspirowana. Z tej inspiracji powstała kartka:


Wykorzystałam tu cudowną kolekcję Lemoncraft Dom Róż



Oprócz mnóstwa tekturek (Papelia) i przydasi, które są na kartce, znajdziecie też własnoręcznie wykonane kwiaty bawełny. (kilka postów wcześniej podaję przepis na ich wykonanie).



Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

http://egocraftpl.blogspot.com/2019/07/wyzwanie-32-dwa-kolory-zielen-i-roz.html



wish me luck~!

8 komentarzy:

  1. Śliczna! Kwiaty bawełny urocze:)dziękuję za udział w wyzwaniu z egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Jestem nią zauroczona :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, cieszę się niezmiernie, że się podoba!

      Usuń
  3. Fajna warstwowa karteczka. Cudna kompozycja i kolorystyka. Bardzo mi się podoba dobór różnorodnych dodatków. Dziękujemy za udział w wyzwaniu egoCRAFT.

    OdpowiedzUsuń