środa, 22 kwietnia 2020

kartka na ślub-inspiracja dla Papelia

witajcie

dziś przybywam ze ślubną kartką.



dziś przybywam do Was z odrobinę choć wiosennym przesłaniem. Chcę Wam pokazać kartkę, którą przygotowałam z myślą o wiosennym ślubie...pewnie słonko za oknem mnie zainspirowało. Oto ona:


Kartka posiada shaker box wypełniony złotymi cekinami i ozdobiony wiankiem od Papelia



O przeznaczeniu kartki informuje napis W dniu Ślubu


jeden z najpiękniejszych, jaki widziałam....

Papiery ozdobiłam przy pomocy stempelka Rybia łuska


Do precyzyjnego użycia stempla, przynajmniej napisu, przydatny będzie


bloczek akrylowy do stempli z podziałką

A teraz jeszcze kilka zdjęć







ps. moje prace są sygnowane i numerowane, oznaczam je też przy pomocy stempla z napisem Rękodzieło-zobaczcie




Mam nadzieję, że nowożeńcom spodoba się moja praca. Pozdrawiam gorąco, Wasza








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz