poniedziałek, 20 kwietnia 2020

kartka okazjonalna, inspiracyjna dla Craft O'Clock

witaj

dziś inspiracja dla @Sklep Craft O'Clock









Tym razem postanowiłam przygotować kartkę okolicznościową. Do jej wykonania super nadają się papiery bazowe z czwartego zestawu-ja wybrałam piękny, ciepły brąz, odrobinę rozjaśniony beżową, spodnią warstwą papieru ułożoną na kremowej kartce. Do tego dołożyłam koronkę oraz wstążkę i oczywiście-kwiatki z zestawu arkuszy do wycinania kolekcji Morning Dreams II. Jak widzicie tradycyjnie ozdobiłam je złotymi perełkami w płynie, aby podkreślić środek oraz dołożyłam odrobinę blasku przy pomocy glossy. Jeszcze tylko kilka nitek sizalu, brązowych półprerełek oraz napis-i kartka okazjonalna na wszystkie nadchodzące uroczystości gotowa! Kartkę zapakowałam w pudełko z okienkiem, które także ozdobiłam wyciętymi kwiatkami i listkami z arkuszy do wycięcia Morning Dreams.

This time I decided to prepare a greeting card. The base papers from the fourth set are great for it - I chose beautiful, warm brown, slightly brightened with a beige, underside layer of paper placed on a cream sheet. To this I added a lace and a ribbon and of course - flowers from the set of sheets for cutting out the Morning Dreams II collection. As you can see, I traditionally decorated them with golden liquid pearls to emphasize the center and added a little glow with the help of glossy. Just a few more threads of sisal, brown semi-premiers and the inscription-and occasional card for all upcoming celebrations is ready! I packed the card in a box with a window, which I also decorated with cut flowers and leaves from sheets to cut out Morning Dreams.

więcej tu:

Sklep Craft O' Clock

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz