środa, 22 kwietnia 2020

kartka okazjonalna z shaker boxem-inspiracja dla Craft o'clock

witajcie

dziś na blogu @Sklep Craft O/Clock pojawiła się kartka inspiracyjna z shaker boxem








pracę możecie znaleźć tu:

Sklep Craft O' Clock

załączam też opis

Dziś wykonałam dla was jeden z moich ukochanych typów prac-kartkę z shaker boxem. Praca powstała na bazie kwadratowej kartki, a do jej wykorzystania użyłam cudownych papierów z kolekcji "Spring Morning". Jest to jedna z moich ulubionych kolekcji, szczególnie ze względu na dobór kolorów-w tej pracy wykorzystałam arkusz 01 i 03.
Do wypełnienia shaker boxa doskonale nadają się dwukolorowe cekiny, a do ozdoby pracy kwiatki, wycięte z kolekcji bądź z arkusza kwiatków do wycięcia numer XII. Ponieważ kartka ma nieco "vintagowy" charakter jej brzegi przybrązowiłam tuszem "Vintage photo" a pod kwiatki dodałam odrobinę gipiurowej koronki. Całość uzupełniłam napisem na ciemnobrązowym tle "Najlepsze życzenia", który sprawia, że karteczka nadaje się na każdą okazję i ma uniwersalny charakter.
Spring card for spring days  A wonderful card by Ewa Pawlak-Lewandowska
Today I have done for you one of my beloved types of work - a card with a shaker box. The work was based on a square card, and I used wonderful papers from the "Spring Morning" collection. This is one of my favorite collections, especially due to the choice of colors - in this work I used sheets 01 and 03.
Two-colored sequins are perfect for filling the shaker box, and flowers for decoration, cut out from the collection or from the sheet of flowers to cut out number XII. Because the card has a slightly "vintag" character, I inked the edges with "Vintage photo" and added a bit of guipure lace under the flowers. I supplemented the whole with an inscription on a dark brown background "Best wishes", which makes the card suitable for any occasion and has a universal character.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz