poniedziałek, 13 kwietnia 2020

kartka z niezapominajkami-konkurs na czas kwarantanny

witajcie

dziś przybywam już z kolejnym wyzwaniem na czas kwarantanny-numer 8
Tematem jest dowolna praca scrapowa, wykonana z użyciem błękitnego koloru. 
Tym razem pracujemy w oparciu o moodboard-czyli tablicę nastrojów-a bardziej precyzyjnie-kolaż zdjęć, który znalazłam tutaj:




W takich pracach inspirujemy się skojarzeniami, tym, co nam się na tych obrazkach (wszystkich, kilku lub jednym) podoba-i staramy się oddać nastrój, wrazenie jakie mamy patrząc na dany kolaż...

Jako podpowiedź i przykład podaję Wam moją kartkę


Tym razem wykonaną z cudownych papierów Lemoncraft-także koszyczek to jest karta do wycinania z tej firmy...


łatwo zauważyć, że wpadły mi w oko niezapominajki, które widzicie na środkowym zdjęciu u góry, także kratka widoczna na pierwszym od lewej...ale mam nadzieję, że oddałam też coś z nastroju, który wywołuje połączenie błękitu i sepii-czyli tego zdjątka ze świeczkami ułożonymi na książce...

Praca z moodboardem jest zawsze bardzo, bardzo inspirująca-pod warunkiem, że traficie na tablicę, która do was przemowi...dla mnie błekity są zawsze inspirujące, a dla Was? jestem bardzo ciekawa, jakie prace stworzycie. Ps-oczywiście rodzaj pracy scrapowej dowolny-kartka, LO, junk jurnal, zakładka...co tylko przyjdzie Wam do głowy-zapraszam!!!!






prace nadsyłajcie do soboty, 18-go do godz 18.00

pozdrawiam Was gorąco
wasza

ep

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz