niedziela, 5 kwietnia 2020

WYNIKI GŁOSOWANIA W KONKUIRSIE NUMER 6 I KONKURS NUMER 7

Witajcie kochane

tym razem bezwzględna większość osób głosujących oddała głosy na kartkę:


której autorką jest-Grażynka! Dla ciebie Grażynko specjalny zestaw upominkowy a dla pozostałych oczywiście-nagrody pocieszenia!!!

Większość głosujących doceniały wspaniałą jakość pomalowania stempelka-i ja też przyznaję, że jestem pod wrażeniem światłocienia...Oczywiście kartki kolejne-13 i 14 też są tej samej autorki:-)

jednocześnie z przyjemnością zauważam, że wszystkie kartki były cudowne-każda na swój sposób

w nr 1 urzekła mnie pięknie opowiedziana histroia,
w nr 2 piórka w łapkach Gorjusski pasujące do cytatu i koloru wstążeczki (majstersztyk)
w nr 3 pomysł z okienkiem, firanką i widoczkiem za nim
w nr 4 cudowne motylki
a w nr 5 przepięknie wymalowana tekturka! sama w sobie to mistrzostwo świata:-)
w nr 6 subtelny widok za przepięknym, witrażowym oknem-i wysoka estetyka tej pracy
w numer 7 świetny pomysł z połączeniem stempelków-które wyglądają jak całość, mimo że pochodzą z różnych bajek...
w numer 8 delikatne połączenia pastelowych kolorów i subtelne użycie dodatków
w numer 9 urzekł mnie wesoły, optymistyczny obrazek
 numer 10 (tak, tym razem jest numer 10) podoba mi się nastrój, zestaw kolorystyczny, elegancki dobór kolorów i dodatków...
numer 11 -to dla mnie kompozyjny i kolorystyczny majstersztyk
numer 12, 13, 14-subtelne cieniowania, które i Was urzekły, dodatkowo cudownie zmiksowane kolory w kartce numer 14
numer 15 zaś urzekł mnie pięknym połączeniem kolorów, dodatków i stempelków okraszonych pasującym do treści kartki napisem-brawo!

Jestem z Was bardzo, bardzo dumna dziewczyny, jesteście cudowne!
dzięki, że bawiłyście się ze mną, zapraszam do konkursu numer 7

KONKURS NUMER 7 trwa do soboty, do 11 kwietnia do godziny 18.00

TEMAT konkursu to : DOWOLNA PRACA SCRAPOWA STWORZONA BEZ UŻYCIA KOLOROWYCH PAPIERÓW SCRAPOWYCH.

Proszę odszukajcie swoje przydasie-gazety, sznurki, tagi, koronki, torebki papierowe, koperty i inne cuda-i stworzcie z nich pracę-to moze być kartka, zakładka, LO czy świąteczna dekoracja....Koniecznie użyjcie choć kawałka papieru i pamiętajcie, żeby nie sięgać po nasze kolorowe cuda...Jestem bardzo ciekawa co stworzycie...zachęcam bo szykuję cudowną nagrodę-niespodziankę

pozdrawiam Was gorąco

Wasza
ep

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz