piątek, 14 czerwca 2019

kartka okazjonalna-czyli kształt i kolor, który kocham

Witajcie!!!

kocham pastele. kocham bazy DL. kocham warstwy i kwiaty i nigdy mi nie dość "puchatych" prac.
Dlatego, kiedy Tricks Art ogłosiło wyzwanie "Zrób coś dla siebie" zrobiłam to, co kocham najbardziej...warstwową, pastelową kartkę DL. Baaaardzo jestem z niej dumna. A Wam jak się podoba?









Pracę zgłaszam zatem na wyzwanie:



http://tricksartist.blogspot.com/2019/05/wyzwanie-52019-challenge-52019.html

a teraz, jako bonus, pokażę Wam skąd pomysł na kolorystykę...






Chciałam utrwalić chociaż obraz w pamięci, skoro jeszcze nie ma sposobu na zachowanie zapachów...
No a w takich widokach można się zakochać, prawda?
Nawet nie wiecie, jak tam  pachnie...A jeśli dobrze się przyjrzycie, to zobaczycie, że w mojej kartce użyłam pewnego badylka stamtąd...No i tekturki Papelia, oczywiście-w końcu nie na darmo jestem ambasadorem tej marki;-)

Teraz, kiedy patrzę sobie na moją karteczkę, uśmiecha mi się buzia-zamykam oczy i prawie czuję te zapachy, ten wiatr, dotyk słońca na skórze, trzepot motylich skrzydeł i blask nieba...więc czy ta kartka jest dla mnie? tak! zdecydowanie. Będzie mi towarzyszyć i rozświetlać pokój;-)

pozdrawiam Was gorąco

ewa

6 komentarzy:

  1. Przepiękna praca,tak dużo się tu dzieje.Ładne dodatki i kompozycja.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tricksart
    DT

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń